rahsia mengawal masalah 3 Serangkai

Doctor pun terkejut !
Terbukti secara klinikal

boleh mengawal masalah kencing manis, kolestrol, jantung & buah pinggang

Grapes tablet with Gymnema & Guggulu

⭐⭐⭐⭐⭐
Rating 4.9/5 Lebih 600+ Pengguna

Pengambilan Gula yang berlebihan dalam Seharian
Boleh menyebabkan Kencing Manis, Masalah Jantung & Buah Pinggang

Gymneema Guggulu GS4 berfungsi sebagai SUGAR DESTROYER yang menghilangkan rasa manis di lidah & mengurangkan keinginan makan makanan manis.

Serta, berfungsi untuk mengawal kadar gula & kolestrol dalam darah.

Diperakui oleh pakar

" Kandungan gula dalam darah mula stabil "

Betul, bacaan gula Turun Dari 21mmol ke 6mmol.. dalam seminggu sahaja!

Disclaimer: Testimoni Di Atas Adalah Dari Pengguna Produk Kami Yang Sebenar. Namun Hasil Mungkin Berbeza Mengikut Keadaan Dan Kesihatan Pengguna.

Lihat Apa Kata Pengguna Kami

Sebelum itu...

Adakah anda dah cuba bermacam cara untuk kekal sihat tetapi masih tiada perubahan?

Awas, Jangan abaikan!!

Masalah Kencing manis, darah tinggi, jantung adalah punca utama kematian di malaysia

Risiko anda sangat tinggi

Cegah sebelum menjadi bertambah parah!

Mulakan dengan mengamalkan Gymneema Guggulu gS4

Grapes tablet with Gymnema & Guggulu

⭐⭐⭐⭐⭐
Rating 4.9/5 Lebih 600+ Pengguna

Bagaimana Ia Berfungsi

GYMNEEMA GUGGULU GS4 membantu menyelesaikan masalah yang di iktiraf pakar

gula.jpg

Membantu menurunkan paras gula dalam darah

Kajian menunjukkan Gymnema sylvestre dianggap mempunyai sifat anti-diabetes. Dan ia telah digunakan dalam kombinasi dengan ubat diabetes lain untuk menurunkan gula darah. Ia juga dipanggil sebagai “pemusnah gula” atau “sugar destroyer”.

Pada Kajian yang lain, ia menunjukkan bahawa pengambilan 200-400 mg asid gimnemik dapat mengurangkan penyerapan usus terhadap glukosa gula.

Rujukan Kajian: Pragya T. et al 2017

Untitled-design-15.png

MengURANGKAN KEINGINAN MAKAN MANIS

Sebuah Penyelidikan menunjukkan bahawa ekstrak Gymnema Sylvestre boleh mengurangkan keupayaan untuk merasai rasa manis. Dengan itu, ia menjadikan makanan manis kurang menarik. Hal ini kerana, Salah satu komponen aktif utama dalam tumbuhan ini ialah asid gimnemik, yang membantu menyekat rasa manis.

Apabila dimakan sebelum mengambil makanan & minuman yang manis, asid gimnemik akan menyekat reseptor gula di lidah anda.

Rujukan Kajian: Parijat K. Et al 2007

kolestrol.jpg

Menurunkan Kadar Kolestrol dalam darah

Kajian menunjukkan bahan guggulu adalah bahan terbaik agen penyerap kolestrol.

 Ia terbukti mampu menurunkan lemak darah dan paras kolesterol LDL “buruk”

Rujukan Kajian: H G Preuss et al 2004

jantung.jpg

Mengawal kesihatan jantung

Vitamin dan antioksidan mampu menjadikan sistem imunisasi tubuh menjadi lebih kuat. Pengambilan Gymneema Guggulu mampu meningkatkan daya ketahanan badan, sekali gus mengelakkan diri daripada mudah jatuh sakit.

Rujukan Kajian: Ramesh P. T. et al 2014 

GYMNEEMA GUGGULU GS4 TERBUKTI HALAL DAN SELAMAT.

Bahagian Keselamatan & Kualiti Makanan

Sijil Lab Test Setiap Bahan Penggunaan

0 %
Halal
0 /10
Berpuas Hati
0 +
kembali sihat

100% halal dan suci. Selamat untuk digunakan tanpa was-was

Gymneema Guggulu GS4
terdiri dari bahan semula jadi

Gymnema Sylvestre

Berfungsi sebagai SUGAR DESTROYER yang menghilangkan rasa manis di lidah & mengurangkan keinginan makan makanan manis

Guggulu

Bahan semulajadi yang mampu menurunkan kadar kolestrol dalam darah.

Bitter Gourd

Nama lainnya dalah peria katak. Ia membantu mengawal diabetes dengan menurunkan kadar gula dalam darah.

Grapes

Kaya Vitamin C yang memberikan melindungi dan menjaga antibody.

Cara penggunaan

Cara pengambilan gymneema Guggulu GS4

1 Biji Setiap pengambilan

2x Kali sehari setiap kali selepas makan

1 Botol 30 Tablets x 1000mg

Pengambilan
botol pertama

Minggu 1-2:
Mengurangkan Selera Untuk Makan Manis

Pengambilan
botol kedua

Minggu ke 3-4:
Mengurangkan Kadar Bacaan Gula & Kolestrol Dalam Badan

Pengambilan
botol ketiga

Minggu 5-6:
Badan kembali sihat. Mula boleh lakukan kerja harian dengan bertenaga tanpa rasa sakit

DISARANKAN!
amalkan secara konsisten 3 botol selama 5-6 minggu untuk kesan yang optimum

gymneema Guggulu GS4 memang 100% asli

Amaran Kebanyakan produk lain di pasaran adalah campuran bahanyang tidak berkualiti. Produk ini sangat berkualiti dan sukar didapati dengan harga yang berpatututan. Jadi pastikan kualiti baru anda beli.

Lihat Kisah Gembira Mereka Selepas Guna gymneema guggulu gs4

"Alhamdulillah badan pun sihat, nak sembahyang pun boleh rukuk, boleh sujud. Naik tangga tu takde lah nak tongkat lutut. Nak berjalan pun lancar"

Dayang Hana – Suri Rumah

"Bila kita makan benda-benda manis, dia akan potong rasa nak makan benda manis. Bacaan turun dari 17 sampai 5-6 sahaja. Menyegarkan badan insyaAllah"

Riz Wahid – Kerani

"Sebiji pagi, sebiji petang. Kandungan gula dan kolestrol turun. Orang dah berumur macam saya ni boleh tambah tenaga dan kurangkan rasa lesu. Pinggang tak sakit lagi"

Zaid Abd Hamid – Pemandu Lori

Amaran Kebanyakan produk lain di pasaran adalah campuran bahanyang tidak berkualiti. Produk ini sangat berkualiti dan sukar didapati dengan harga yang berpatututan. Jadi pastikan kualiti baru anda beli.

tempah sekarang!

Pilih Online Banking Atau Barang Sampai Baru Bayar (COD)

pakej trial 15 Hari

1 Botol

RM90

✅ FREE POSTAGE

pakej pengunaan 30 hari

2 Botol

RM170

RM180 Jimat RM10

✅ FREE POSTAGE

pakej penggunaan
2 Bulan

3 Botol + FREE 1

(toal 4 botol)

RM240

value RM360 Jimat RM120

✅ FREE POSTAGE

✅ FREE 1 botol

pakej penggunaan
3 Bulan

4 Botol + FREE 2

(total 6 botol)

RM340

value RM540 Jimat RM200

✅ FREE POSTAGE

✅ FREE 2 botol

Perlukan bantuan?

FAQ ( Soalan Lazim)

Amalkan setiap hari 1 biji pagi, dan 1 biji malam

Ya boleh, kerana bahannya 100% semulajadi dan bebas daripada segala jenis bahan kimia yang berisiko merosakkan kulit dan tubuh badan badan.

Ianya selamat diamalkan oleh semua golongan daripada kanak-kanak sehingga dewasa.

Tapi sebaiknya dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu.

Ya boleh, kerana bahannya 100% semulajadi dan bebas daripada segala jenis bahan kimia yang berbahaya.Ianya selamat diamalkan oleh semua golongan daripada kanak-kanak sehingga dewasa kerana kami menggunakan pemanis semulajadi tanpa kalori Sucralose yang sesuai dengan penghidap pesakit kencing manis.Tapi sebaiknya dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu.

InsyaaAllah bebas kesan sampingan kerana bahan didalam Gymnema Guggulu GS4 ini adalah 100% semulajadi bebas bahan-bahan terlarang dan toksik berbahaya.

Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini. Disclaimer: Facebook™️ or FB is a Registered Trademark of Facebook.com. The site letscaremy.com is not affiliated with Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners”

ALL RIGHT RESERVED | UAM VENTURE (TR0239806-K)
No. 1, Jalan P4/8c, Seksyen 2, Bandar Teknologi Kajang, 43500 Kajang, Selangor
Untuk pertanyaan boleh E-Mail ke : [email protected]